مصاحبه آرشیو خبر ها
عکسی که بسیاری را تحت تاثیر قرار داد ...

عکسی که بسیاری را تحت تاثیر قرار داد ...

روز گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که روایتی از تمرین تیم ملی ایتالیا را به تصویر کشیده بود و در یک سمت تصویر، لئو بونوچی مدافع اسبق یووه و در سمت دیگر آن مدافعان ارزشمند تیم یوونتوس حضور داشتند. این عکس واکنش های مختلفی را به دنبال داشت و بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.

 

امروز جورجو کیه لینی مدافع ارزشمند تیم یوونتوس در مصاحبه ای حاضر شد و ابتدا به بونوچی پرداخت.

 

بونوچی

 

من مطمئن بودم که او در یوونتوس می ماند. خوشحالم که حالا در تیم ملی بار دیگر با هم هستیم، با کسی که با او خاطرات زیبای بسیار زیبایی دارم و فداکاری های زیادی را انجام داده است.

 

او افزود:

 

بازی کردن با یک نفرات مشابه و بدون تغییر خیلی سخت است. ما به تغییرات عادت داریم و امسال تغییرات خیلی بزرگی وجود نداشتند. ما تلاش بسیار زیادی برای رسیدن به کاردیف انجام دادیم و حالا طبیعی است که کمی تغییرات ایجاد کنیم.

 

کیه لینی افزود:

 

ما با بونوچی صحبت کردیم وقتی از تیم جدا شد و هنوز هم با او صحبت می کنیم. او چیزی فرا تر از یک هم تیمی برای ما بود، ما دوست و برادر هستیم. دیر یا زود هر کسی متوقف می شود ولی افراد باقی می مانند.

 

هوودس:

 

او بازیکنی متفاوت از بونوچی است. اشتباه است که بخواهیم به دنبال بازیکنی شبیه بونوچی بگردیم، همان طور که اشتباه بود اگر دنبال بازیکنی مثل پیرلو می گشتیم.

 

بوفون:

 

او به بازی کردن ادامه خواهد داد و بعد از آن جای او با یک دروازه بان بزرگ پر خواهد شد.

 

اسپانیا:

 

ما با یک اسپانیای متفاوت روبرو می شویم. آنها با یک مربی جوان همه چیز را از اول شروع کرده اند و نباید تصور کنیم با تیمی بازی می کنیم که در پاریس (یورو 2016) با آن روبرو شده بودیم. من انتظار دارم یک تیم سرحال تر را ببینم که در خانه بسیار خطرناک است و فوتبال خیلی خوبی را بازی می کنند. مهم ترین چیز این است که به جام جهانی برسیم.

 

او افزود:

 

ما آرام و آماده هستیم و امیدوارم فضای تیم در روسیه همانند همان جوی باشد که در مونپلیه داشتیم، که جو بسیار قدرتمندی بود. بعد از اسپانیا، چند دیدار دیگر داریم که همگی بازی های مهمی هستند. بازی با اسپانیا همیشه کاملا تکنیکی و تاکتیکی خواهد بود و من انتظار ندارم 3‐0 برنده شویم، یا حتی 0‐3 ببازیم.

 

موراتا:

 

او یک بازیکن استثنایی است که بیش از اینها می تواند پیشرفت کند. کار کردن با آنتونیو کونته برای او خیلی خوب است. او شایسته تمام پولی است که برای او هزینه شده و اگر فضای لازم را داشته باشد، ویرانگر خواهد بود. او ارسال های خطرناکی هم دارد و هرگز پشت به دروازه بازی نمی کند. او رشد قابل توجهی داشته است.

 

برناردسکی:

 

او عملکرد خوبی دارد و همان کاری را انجام می دهد که از او می خواهند اما باید به تلاش خود ادامه دهد. او هم فرصت خود برای بازی کردن را بدست خواهد آورد و به زمان برای تطابق با تیم نیاز دارد. هر کسی به این زمان نیاز دارد، مثل هیگواین در فصل گذشته، با این حال برناردسکی می تواند بازیکن تعیین کننده ای باشد چون توانایی های تکنیکی زیادی دارد. با تمام احترام، بازی کردن برای یوونتوس کاملا با بازی کردن برای فیورنتینا تفاوت دارد، از نظر نوع نگرشی که ما به بازی ها داریم. او می تواند برگ مهمی در تاریخ یوونتوس به نام خود بنویسد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: